پف پلکها و ادم صورت در گلومرولونفریت

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پف پلکها و ادم صورت در گلومرولونفریت

 

پف پلکها و ادم صورت در گلومرولونفریت

گلومرولونفریت، اختلال است که با التهاب واحدهای فیلتر گلومرولها در kidneys.When کلیه ها آسیب می بینند، آن را می توانید منجر به بسیاری پلکها و ادم صورت معمولا در گلومرولونفریت رخ می دهد symptoms.Puffiness شود.

علل پف پلکها و ادم صورت در گلومرولونفریت

به نقش مهم کلیه است برای فیلتر کردن خون و کمک بدن خلاص شدن از شر مایعات اضافی و مواد زائد از body.However است، در گلومرولونفریت، لوازم فیلترینگ کلیه ها آسیب می بینند، در نتیجه در احتباس مایع در بدن و در نتیجه.

علاوه بر این، به عنوان واحد فیلترینگ در کلیه ها آسیب می بینند، مقدار زیادی از پروتئین های به urine.Thus نشت، فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما مایع را در پلاسما reduce.The خواهد را به فضای بافت زیر جلدی infilter. مایع معمولا در مسائل نرم تجمع می یابد، در نتیجه منجر به پف پلکها و ادم صورت در گلومرولونفریت.

مدیریت پف پلکها و ادم صورت در گلومرولونفریت

خوردن نمک کمتر

مصرف زیاد نمک باعث می شود که بیماران تشنه به نوشیدن water.It بیشتر را می توانید احتباس سدیم و مایعات را بدتر، در نتیجه ادم تشدید.

خوردن کمتر پروتئین ها

مصرف زیاد پروتئین می تواند سطح آلبومین پلاسما را بهبود نمی بخشد، اما می تواند بدتر proteinuria.Therefore، بیماران مبتلا به گلومرولونفریت باید یک رژیم غذایی کم پروتئین را نگه می دارد. اما مصرف پروتئین بیش از حد کمتر می تواند باعث سوء تغذیه و دیگر problems.You سلامت می تواند ما را به یک مرجع مشورت.

گرفتن دیورتیک

بیماران معمولا تجویز می شوند را دیورتیک ها (قرص های آب). مصرف این قرص ها می تواند خروجی ادرار به درمان پف کردگی و تورم را افزایش می دهد.

آنچه در بالا آمد، راه های عمومی و درمان برای مقابله با پف پلکها و ادم صورت در گلومرولونفریت است. به عنوان علت زمینه ای از این نشانه ها اختلال از فیلتر (گلومرول) در کلیه ها است، هدف اصلی از درمان است برای تعمیر ساختار کلیه و اختلال در عملکرد کلیه را بهبود می یابند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان موثر برای glomerulonephritis.It بدن می تواند کمک به بازیابی توانایی خود شفا برای تحریک خود بازسازی اختلال کلیه structure.Thereby،، کلیه می تواند بهتر کار کند برای فیلتر کردن خون و خارج کننده مایعات از بدن. سپس پف کردگی و تورم خواهد شد به طور کامل کنترل می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.